Längesedan sisst

Ja nu va det ett tagsedan man skrev.
Emma min dotter har vart här i 2 v och åker nu hem i dag på självaste påsk afton.:(:(:(
Men har fått njuta av min dotters samvaro flera dagar.

I går var ronny här kikade på katt ungarna.
Och jag har fått sålt 3 st nu. Men de kommer inte lämna oss förens de är 12-13 v gamla.
Så söta är dom Min kära katt Spirit fick 5 st underbara fina katt ungar med pappa lukas:)

Undra va som händer i dag. Blir att vara hemma i alla fall med shara. Så blir ingen utgång i helgen. Skall ha fest tänkte jag 1a Maj=)

Så får bli party då i stället:=)tänkte jag.  
Skönt bara ta det lilla lugna med ett tag. ja annars har det väl inte hänt så mycke på världs kartan.
Inger har flyttat iförsig till sydligare vidder och trivs säger hon..Men Jämtland e ju ända Jämtland..Replupliken som aldrig går under=) Jämt å ständut. Underbart väder e det ju nu ju..Snön smälter bort och man ser snart gräsmattorna*S*
Nee orkar inte skriva mer..... skall väl försöka skriva mer en va jag gör..
Men jobbar ju så mycke så man e trött när man väl e hemma och vill bara slappa och mysa med shara dottra min=)

Lade in lite kort från cameran så sätter väl in nått som går att titta på utan att man får en chock av ful het haha.

Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0