Fettis tisdag=)

Ja man jobbade ju som vanligt dårå:) i dag och som alla andra dagar*S*

Ja man va ju hos tandläkaren i går så den 9 mars e det sista gången tills man skall till t hygnisten igen om 6 månader...Inga hål längre fansiken va skönt även om ja bara hade ett litet som spökade och inte ens kändes.

Men hade ont som 17 när bedövningen släppte i går..skall få 2 nya hörn tänder..16.000:- pangades ur i går ..Mycke pengar för 2 tänder som inte ens syns men ja vill inte ha en glugg där bak...Drog ur dom för snart 2 årsedan va sjuka dom stackarna*S* så de fick kasseras..ler..men nu får de ersättas=)

Skall fira M den 7 skall bli så kul hon fyller 40 oj ja man e ju på väg själv..*S*

Va som Björn sade i söndas ja man blir ju 42 hmm syns inte på han=) Och ja jag har ju knapt 6 år kvar till 40=)
Han jobbar ju som vanligt hela veckorna..Men vi hade mysigt i Söndas..Han får en känna sig speciell men tror det e för han inte är för på häller..Och att han kan sköta sig själv och JAG inte behöver utfodra nått...Känns kanon de=)
Men har svårt släppa in han riktigt på livet..Kanske för jag Hittar mig själv med...Börjar komma..Men jobbat så mycke med så vart så TRÖTT.prata med chefen om de och nu blir de ingen över tid på länge ja har sagt stop=)=)
Bara jag känner jag vet vad jag vill....Jobbigt när man tänker på någon..Och man ses men vågar inte..Eller klart ja vågar men vill inte springa för fort. Skynda långsamt*S*S*S*..Han e ju mogen och så hjäkla nice=)
Ja pirr i magen och ha det bra ligga och fundera hehe...
Får alltid höra hur Vacker jag e=) Sexig och snäll/rar/rolig/kan lyssna på han ja menar som bara finnas där och lyssna=)=) Känns ju bra han känner så..=) Ja hans beteende e ju inte så dumt häller*S*

Ja jag lär nog bli klok ja me någon gång ler......

Helgen vart rätt oki....Är bjuden på inflyttnings fest på fredag hos Ronny...han har flyttat in till City..Vet ej om ja kan gå..Men får väl se...På lördag skall jag mysa med Shara:) Bara mamma dotter dag igen=) ja träffa B oxå=)=)få bli ompysslad ja av Björn alltså=)


I morron e det löne dags igen.16.900 efter skatt;).Känns så skönt ha fast lön och ett fasst jobb...=)
Något jag är värd om ja får säga de själv...=)
Ne nu skall jag nog banne mig lägga mig..

jo sista Kikade lite på Linda Rosing på 5an..Hur kan hon ens låta sig göra bort sig så som hon gör..
Ut träffa någon som vanligt folk gör..Man börjar ju undra va som gömmer sig bakom hennes blonda skall ben..2 celler som bråkar med varandra och inte vågar ta kliv i verkliga livet ..Man såg ju va det va för personer som kom på hennes interj...skrämmade att han bara utsätter sig för de bara för att få visa sig mer utot..

Jaja hennes liv men tycker hon gör bort sig..Min åsikt.!


Suss gott !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0