Måndags timmens undervärk.

Jobbat  i dag=) ja e la inget ovanligt..huvudvärken släppte i alla fall som spökade i går,*skönt*
Jobbade över för hade ändå inget för mig.Skulle till Tand Läkaren 17:20. Va hos Tand hygnisten..Och nu känns det i tänderna i över käken..Att hon vart där och pillat. =( Men va gör man inte..=) för att få fina tänder*S*
Fick berömm som jag klara utan bedövning som jag gått där sedan 2006 Storsjötandl så har ju lilla jag tandl skräck.

Handlade en pimp sten eller va heter en sådan där fot sten på Boddy schop för 349:- så nu skall man tydligen få Ängla fötter
Ja jag e ju en Angelheart så bäst skall bäst ha=)

Träffa exet på bussen i morse..Men skall hedan efter ta min vanliga buss 5 i 7 Industri bussen...Orka åka runt halva Ösd..kl 7 på morran.....:S


Kom hem sent i dag så inte hunnit göra nått...A va ner på kaffe För L såg på film.--Hade just hoppat ut ur Badet Allt va stressigt när jag kom hem..Laga middag damsuga, diska, bada. Se på csi nu sitter ja här och skall släcka ner ridån för i dag=)Trött...Känns skönt att ha ett arbete och vara trött när man kommer hem för då vet man att man gjort nått=)

Sov gott alla där ute i våran värld..=) Jo alla hjärtans dag på lördag..
Hmmm ja jag skall inte fira med någon...Känns så skönt bara tänka på sig själv...=)
Starkare går starkare fram. pözzz Se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0