Helgens .....

Haft en jätte fin helg:=)Va över hos Björn såg på film och pratade i timmar mm=)
Han e rolig den mannen och trevlig...En bra vän....Sedan har ja vart fikat och haft för mig i dag med..Promenad i kylan med shara med=) Höll på frysa skinkorna av mig och det gick i turbo fart..=) Bra för shara att få gå och spendera tid med mamma med=) I morgon e det jobba snart kommer Sonia med..Fansiken va kul..Skall bara ägna tid åt min barndoms vän nästa helg=) Parta och prata gamla minnen !=) Skulle vilja ha åkt hem den 21 tträffat alla men kan inte komma ner som jag jobbar..så e det ibland..
Prata med min äldsta dotter hemma i gbg nu med..Saknar..Men hon skall ta hand om 2 nya hästar från och med nästa månad..skulle höra hennes glädje i tele=)
Morsan satt vist spela spel och pratade inte nått med mor min i dag=( skall ringa min ängla mamma i morgon.

Lillan e ute leker med någon kompis lär väl dyka upp snart..=)
Låter som hon e 3 ju haha.....
Drömde i natt om ja gissa vem...va en knepig drömm....Men vaknade med ett leende=)

Funderar på att spela lite wow=) skall se en film kl 9 me...Upp sedan kl 5 halv 6 typ..vill och saknar jobbet..ja jag e la sjuk..
Funderar på börja sticka haha kan vara kul ju..typ benvärmare eller nått..kan andra kan la ja;=)
NE nu e det spela som gäller...Seya=)

Kommentarer
Postat av: S

Hehe jag stickar för fullt nu jag, håller på att sticka knähöga strumpor=)...

Kram

2009-01-19 @ 02:24:21
URL: http://sandram24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0