Söndags yra

Har i dag hunnit städa lite.Nja bara lite så det ser ut som ett hem i allafall=)
Badat skönt de e att bara få ligga och halv sova.
Lagade mat och blev fisk pinnar kokt potatis och nee hoppade över såsen=)

Klias i ögonen och jag nyser som prosit i snövit..haha för de känns som jag gör miljoners grimacher innan jag säger prosit*S*

Känns bättre i dag..Börjar komma Över Han mer och mer..=)
Raderade nr i dag=)  Tycker det e tråkigt bara att man inte kan vara stark nog ge förklarning..Men ja strunt samma .Vill inte tänka i alla fall....Har annat bättre sefram i mot Bli frisk...

Cultum väntar i morgon...Jobba slita*S*Men roligate e att jag inte vet va det e för matsedel haha
Får se om tess har de=) 4 maträtter och till oskars skall maten med:)

Tror de gör mig gott få jobba..Slippa tänka...
Ne nu skall ja fika tror ja....Kaffe e aldrig fel......

Måste ladda upp korten från camen med...jaja får bli en annan dag....


Tack för allt i alla fall det var en underbar julklapp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0