Slit och släng

Sitter efter maten..Trött less och man e inte ens på humör just nu..
e väl för man har ont och e trött....började gråta hemma för kände hur kraften går ur en lite utav armen som gör ont....:=(
Men de ger med sig..va hos kirurgen i dag...ner 15 kg till skall väga 55 så blir de operation...Suck lär va ett ben rangel innan...känner mig så ibland redan på mina 68 kg...jaja...

Försöker vara glad i alla fall men ja tror Ove märker på mig att jag e deppig..Men man har sådanna dagar ibland..e ju glad annars ändå då i dag men e som sagt värken..
shara mår lite krassligt så kanske blir hemma i morgon..Så fall kan svärmor få lite ledigt=)

Ätit bruna bönor i dag..Så lär vara fisar tävling i natt asg....=)=)

I går koppla vi in min data..vi skall fixa den sedan så barna kan ha den som spel data=)Men va kul spela WOW=)=)
Längtat efter få spela..erkänner lite mani där*S*

Nu skulle ja vilja min is va klar....så ja kan knapra som 17 dränka mina begär*S*
Nu känner ja mig på bättre humör...Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0