Fredag Skönt

Skall strax åka jobba=)
Lite seg och trött men släpper väl så småning om.....

Skall försöka fixa hemma flytta möbler mm i dag med efter jobbet..inkl vara barn vakt..väninnan skall bort med hennes man så jag sade ja kunde vara barn vakt.kul de får göra saker ihop..

Fortfarande besviken på en person..Men börjar släppa..Går väl över..

Någon hade skrivit fråga hur lång jag e på komentarer jag e 1,65 lång eller skall man säga kort.

Väger nu i alla fall 69 kg=) och st 38/40 i kläder=)

Ne nu måste ja ta min rumpa gå iväg till jobbet...=)
Stå röra i grytorna på Cultum...:)

Se ya=)=) P.s Trevlig helg alla

Kommentarer
Postat av: inger

men e det inte dax att uppdatera bloggen?

2009-04-05 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0