Nu har jag äntligen hittat hem

Dessa två veckor har vart dom underbaraste hitills i mitt liv sedan mina töser kom till jorden. När man tror man vart älskad och älskad så kommer en kännsla som man aldrig känt förut. Denna kännslan kan inte förklaras. Har försökt sätta ord på det men de går inte, den bara finns där. Ove är allt jag någonsin bara drömt om innan.
Sådant man ser andra har det, Ja i kärleks och vänskap, ömhet mellan 2 personer och närhet.

Han är sig själv visar sina sidor som en helt vanlig person,alltså inte överdrivet för man skall tro annat.
Nej han är underbar. Älskar hans personlighet och att det finns hjäkla rammanna i han=)

Sedan att allt är så otroligt vi har så många gemensamma vänner inte bara dom närmaste runt han.
Vi åkte i går till Mona min lilla Mona..Hennes min när jag klev ut bilen med shara var inte dålig.
Men era busar e du med. ler..Ååå va så kul...Så hem till mona blir det i sommar och grilla..Gång avstånd hem till Ove bara. Nice....
Gårdagen bestod av.
vakna i Oves famn,
Träffade lisas mamma som har loppan utanför oves hus..Kul kul.
Hälsade på mona.
lillen kom hem
Ove fick arg utbrott på bilen:( Så ligger på blocket just nu.
var handlade , Ove visade sina talanger i köket.
Och kan lova inte ätit så GODA pannkakor någonsin..Jo mammas*S*
Så steka pannkakor det kan han kan ja lova. En kocks utlåtande*S*
Va ut på lekplatsen med barnen.Frös som en toka.
fikade
Såg på film
gosade och såg på film igen
sedan va det dags för natten
Då visade Ove hur mycke han älskar mig.
Jag kommer aldrig släppa dig karin och vi kommer en dag leva tillsammans,
Vaknade vid hans sida när han kyste mig på kinden och viskade
älskling dags att vakna.


Men vi två vet hur vi vill ha det så inom en snar framtid kommer jag flytta, Men vi tar tiden i sin illa gång inte skynda.
Men nära han kommer jag. Just nu njuter vi bara av varandra.

I morse träffade jag hans mamma..Gullig hon var när hon kom in..stressad knappt sovit en blund men ändå tar hon hand om lill knodden.....Det är moders kärlek det. och farmors kärlek.

Känner på mig vi kommer komma bra överens, och att mina barn kommer gilla henne.

Nu är jag inte singel längre. Jag har äntligen hittat hem och vet detta kommer vara den mannen jag kommer leva med resten av mitt liv. Få dela glädje sorg och uppfostra våra barn tillsammans.
Så ja jag e så fruktan kär och jag älskar min OVE


Kommentarer
Postat av: malin knalin;)

de var så härligt o träffa er i lördas o se hur ni tittade på varandra;) kram på dig

2009-05-11 @ 12:44:04
Postat av: S

Men va roligt Karin så roligt att läsa ditt inlägg nu och se att du e så lycklig =)...



Kram Sandra...

2009-05-20 @ 17:38:48
URL: http://sandram24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0