Trippel glädje.

Ja man skriver så sällan här.Men de kommer en rad då och då*S*
Gubben åkte på jobbet nu och shara e hemma och e sjuk hon med..Jag har sem Jiiipppooo=)
Men skall ju jobba snart på kärven..skall bli så kul..Ove jag och shara va över hälsade på hos Gun på dagiset i går fikade och tittade tider och va riktigt trevligt träffa alla och alla lika glada av att se en och jag dom=)
sedan bar det i väg hämtade kattbur och 2 av katt ungarna flyttade i går till Hamerdal..Va så kul se barnen blev glada och myste med dem små liven. så där får de bli bort skämda kan ja lova=) kul..Ja sedan bar de hämta lite skräp som lämnades på tippen..Ove slet som ett djur...förstår att både han och J e less på huset...skulle ja med blivit..Dom e duktiga....Sedan efter tippen bar de hem och jag fikade med svärmor och prata om livet mm....=)
Hon e väldans lik min mamma i talesätt och tänkande kanske därför vi kommer så bra överens...

Ja det händer mycke just nu..=) den 1 sep är det dags...=) Sedan gbg i augusti med..mamma blir 60*S*
dunder kalas=) 
I förrgår bestälde vi mitt körkorts lemp..=) så snart blir de köra..så håll er inne..hahaha....

i morgon skall vi på motor mässan och mysa ..E ju barn lediga till en del..Shara e hemma..=)

ja det har väl inte hänt så himla mycke mer..en att ja e mer kär och galen en innan hehe..

Älskar min Ove så det spruder i kroppen..*S*

Nu skall ja dricka lite kaffe städa i ALLA rummen=) sedan kommer väl Veronika på kaffe Skall ringa henne*S*
Tror ja skall baka en kaka=)

Se ya Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0